__________________________________________________________________________________

28 | 07.02.2016

Kurtka - House

To kolejny raz, kiedy zrobiłem sobie dłuższe wolne od sesji zdjęciowych, więc po raz kolejny uraczę Was, drodzy czytelnicy, zdjęciami, których na blogu nie było, a które podobają mi się na tyle, aby je pokazać. Zaczynając od góry - pamiętacie zdjęcie z osłem? Zasadniczo wszyscy je uwielbiali. To drugie zdjęcie, z tego samego dnia, tylko zwierzątko się zmieniło. Zamiast Kozy i osła, jest Koza i owca. Wspaniałe połączenie, nie uważacie? Osiołek był sympatyczny, ale wolałem owieczkę, bo była większą pacyfistką i była nieco bardziej wstydliwa. Pamiętajmy w końcu, że osioł próbował zjeść moją kurtkę i był bardzo atencyjną szmatą.

Koszula - CNDirect, spodnie - CNDirect

Postanowiłem, że tym razem zrobię meeega luźny post, zdecydowanie najlżejszy ze wszystkich, jakie do tej pory na moim blogu się znalazły. Chciałem dodać na bloga gadżet umożliwiający szybko i bezpośredni kontakt mejlowy do mnie, acz jestem za leniwy, żeby programować własny, a gotowce nie odpowiadają mi wyglądem i funkcjonalnością. To wszystko miało na celu ułatwione, anonimowe kontaktowanie się, aby umożliwić Wam zadawanie mi niepodpisanych pytań do Q&A, które czasami pojawiałoby się na blogu. Z racji faktu, że takowy formularz jeszcze nie powstał (i niestety go nie obiecuję), możecie zadawać swoje pytania nieco bardziej manualnie. Wszystkie sposoby kontaktu ze mną znajdziecie w "Contact" na górze. Swoje pytania, jeśli nie przeszkadza Wam nieanonimowość, możecie także zostawiać w komentarzach do postów, które zawsze czytam.


Dodałem jednak na bloga gadżet Instagrama, hostowany przez Intagme, jeśli dobrze pamiętam. Jeśli nie odpowiada Wam przeglądanie Insta za pośrednictwem innych stron, link pod gadżetem odeśle Was prosto do Instagrama samego w sobie, oraz do mojego profilu właśnie. Pomimo tego, że miewałem spore przerwy w prowadzeniu profilu na ów stronie, tym razem postanowiłem się za to zabrać nieco porządniej, w końcu to tylko kilka kliknięć na dzień, a profil już jest prowadzony przyzwoicie i jak należy. Jeśli macie swoje własne Instagramy, zachęcam do zaobserwowania mojego oraz do zostawienia odnośników do swoich profili w komentarzu pod postem, również chętnie zajrzę, co ciekawego na nich macie.

Koszula - CNDirect, spodnie - House, glany - Steel

Co do "aktualności" samych w sobie. Jak wiecie, współpracę ze mną podjęło się Japan Candy Box, którzy za zasadniczo niewielką opłatą subskrypcyjną, wysyłają comiesięczne paczki pełne słodyczy z Azji, które można kupić właśnie w Japonii. Ten sposób "działalności" jest od jakiegoś czasu bardzo popularny w branży beauty, w paczkach jednak można znaleźć kosmetyki i produkty do pielęgnacji. Postanowiłem, że tym razem materiał związany z otwieraniem i recenzowaniem paczki pojawi się na moim fanpejdżu na fejsie w formie filmiku, więc już teraz odsyłam Was do polubienia mojego fejsbukowego profilu i śledzenia mojej aktywności na nim. Dowiedziałem się też, że bardzo prawdopodobnie ruszy giveaway paczek od JCB, więc jeśli komuś spodoba się zawartość paczki, którą otrzymam ja, będzie mógł wygrać podobną paczuszkę w edycji z następnego miesiąca.

Bluza - CNDirect, bielizna - Freegun, buty - Victory

I to zasadniczo tyle. Na koniec może jeszcze dodam, że MOŻE za jakiś czas, na moim fanpejdżu i innych profilach będą się pojawiać nieco bardziej kosmetyczne posty i zdjęcia. Dzieje się tak z racji coraz to większego zainteresowania moimi... brwiami. Już kilka osób pytało jak je robię i czym je robię, jedna nawet prosiła o to, żeby zrobił tutorial. MOŻE kiedyś. Przyznaję się otwarcie do noszenia makijażu, a jeżeli kogoś nurtuje preparowanie mojej twarzy każdego ranka, to zasadniczo nie widzę powodu, by nie powiedzieć Wam i pokazać, jak to robię.

Pamiętajcie o każdym moim miejscu w internetach:

32 komentarze:

  1. świetne zdjęcia! zaraz zajrzę na Twojego instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia!
    Zapraszam : www.czystakultura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie zdecydowanie wygrywa! :D Fajnie tu u Ciebie, zostaję na dłużej! :)
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie pierwsze najlepsze, bardzo mnie urzekło swoją szczerością i pozytywnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To pierwsze zdjęcie mega! Dobre jest czasem takie odmóżdżenie luźnym postem. Twój instagram już dawno obserwuje pod nazwą @evilsmaiden :D

    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbiłeś mnie z tropu tym JPB, bo kurcze mój egzemplarz miał zero kosmetyków haha. Ale jestem ciekawa jak będzie wyglądał Twój unboxing. A pierwsze zdjęcie, to rzeczywiście skradł serca wszystkich, w tym i moje ;) ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale broń boże chodzi mi o to, że JCB ma kosmetyki! Chodzi mi o to, że taka "subskrypcja za paczkę" jest popularna u firm z kosmetykami haha

      Usuń
    2. Jestem chora, nie myślę XD To czekamy na unboxing ;)

      Usuń
  7. Jestem na Twoim blogu po raz pierwszy. Musze przyznać, że zdjęcia robią na mnie ogromne wrażenie :)
    Jeszcze się tu odrobinę rozejrzę.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są super! Naprawdę widać ile pracy zostało włożone w takie jedno zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. T o pierwsze zdjęcie jest najlepsze. Może dlatego, że bardziej lubię zwierzęta niż ludzi? :)

    Pozdrawiam,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! :) Pierwsze również skradło moje serce

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Post rzeczywiście dużo bardziej luźniejszy niż wcześniejsze, ale czy ktoś mówi, że nie masz prawa czasem pisać o niczym? :)
    Miło wiedzieć, że nie tylko ja jestem leniem. Lepiej mi się robi, kiedy czytam, że i innym nic się nie chce. Mam wtedy wytłumaczenie na moje wylegiwanie się do późna w łóżku. Co prawda inaczej planowałam spędzić wolny czas, ale wyszło jak wyszło. No cóż, mniej o mnie, więcej o tobie.
    Muszę przyznać, że osiołek podbił moje serducho i za nic w świecie nie rusza mnie teraz czarna owieczka. Wybacz. Niemniej jednak zdjęcie bardzo dobre. Reszta zresztą też. Nie mogę się przekonać do ostatniego, ale skoro je również umieściłeś, musiało ci się podobać. Rozumiem, szanuję.
    Czasem takie posty organizacyjne są przydatne.
    Z mojej strony wszystko,
    MC :D
    PS2645746745756753 to nie było zabawne, drogi kolego ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałem specjalnie wejść w posta, żeby zobaczyć to piąte zdjęcie. Też mi się nie podoba, ale potrzebowałem zdjęcia do nowego akapitu.

      Usuń
    2. Tyle starania dla mnie? Ooo haha

      Usuń
  13. fajny wpis!
    www.ptrknwk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaglądam tu pierwszy raz i jestem w szoku zdjęcia są mega !
    Zapraszam do siebie http://ewastylee.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite zdjęcia. Ale przecież o tym wiesz, pewnie już to słyszałeś: przypominasz mi Tom'a Felton'a, tyle, że jesteś przystojniejszy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tom Felton jest przystojniejszy. Przynajmniej był taki w Kozy wieku :D

      Usuń
  16. Od zawsze uważam, że luźniejsze posty powinny pojawiać się na blogach. Ale tylko raz na jakiś czas! Do gustu najbardziej przypadało mi pierwsze i ostatnie zdjęcie. Fenomenalne! Pozdrawiam serdecznie! wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia
    Z chęcią zajrzę na twojego instagrama

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo piękne zdjęcia, poza tym jesteś bardzo fotogenicznym chłopakiem :) instagram kipi od wspaniałych zdjeć. kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są naprawdę mega!:) Zapraszam do mnie http://rezydencjapannyem.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę świetne zdjęcia jestem pod mega wrażeniem :)
    http://siostrydajarade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Połączenie kozy z owcą genialne :D

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są idealn, blog z reszta też:) wart poświecenia mu czasu. Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. http://ksiazkizyciemnazawsze.blogspot.com/
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam luźne posty i z przyjemnością go przeczytałam :) Zdjęcia są wspaniałe.Serce skradło mi 1 i 4 *.* Zachęciłeś mnie do przeczytania poprzednich postów, a blog mi się spodobał.Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) oddajmimojeciastko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie świetne zdjęcia! Widzę, że jesteś pozytywną osobą!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie.

    ecofuturewomem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjecia !
    Zapraszam do siebie flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając link do swojego bloga, sprawiasz, że na niego nie wejdę.
Naprawdę potrafię znaleźć czyjegoś bloga, jeśli mi na tym zależy.
Ty tylko spraw, żeby mi zależało.