__________________________________________________________________________________

03 | 20.12.2014


Znam tylko jedną osobę, która nie głaszcze mnie po głowie, kiedy mówię, że jest tak wiele rzeczy, które chcę robić, a nic mi nie wychodzi. Kiedy przychodzę do niej i mówię, że chciałbym napisać książkę, to ona odpowiada: "To po co tu przyszedłeś? Idź do siebie, siądź z dupą i pisz". Kiedy przyszedłem do niej wyżalić się, że chciałbym być aktorem, to ona zwyczajnie kazała poszukać mi jakichś castingów w okolicy. Nigdy nie usłyszałem od niej zwyczajnego "będzie dobrze". Nigdy nie mówiła mi "to postaraj się bardziej". Za każdym jednym razem słyszę od niej dokładnie to, co naprawdę chcę usłyszeć - powtarza mi co sam wiem, a przez to utwierdza mnie w tym, że to właśnie powinienem zrobić.

To moja bratowa.


Słuchając się jej banalnej rady poszukałem sobie jakiś czas temu kilka banków twarzy i agencji castingowych, do których można zanieść swoje zgłoszenia do ich produkcji. W ten sposób wylądowałem w banku twarzy firmy STARS, po czym przez wiele miesięcy nie było od nich kontaktu i zaczynałem wątpić, że bycie w ich bazie ma jakikolwiek sens. Jakiś czas temu chciałem wybrać się do Katowic, żeby wycofać swoją osobę z ich castingów, ale tego nie zrobiłem. Gdybym jednak faktycznie zebrał się wtedy na to, to dziś nie miałbym roli w... serialu Szpital.

Boże, jaki wstyd.


Dostałem rolę po tym, jak kazano stawić mi się w ich siedzibie w Krakowie na castingu o rolę w tymże serialu. Konkurowałem z dwiema innymi osobami, z czego jedną znałem. Wygrałem, przez co otrzymałem rolę, którą na planie odegram już w styczniu. Co prawda to żadna okazja do świętowania i uznawania się za nie wiadomo kogo, bo w końcu to tylko jednorazowa przygoda w serialu, który "serialem" w zasadzie trudno jest nazwać. Mimo wszystko to jest jakiś postęp. Kto wie czy tego durnego paradokumentu przypadkiem nie obejrzy ktoś z wyższej półki i zachwycony moim wspaniałym talentem do aktorstwa uzna, że może powinienem dostać jedną z głównych ról w Grze o Tron.

Żartuję. Albo raczej - mam nadzieję.



Zauważyłem, że wstawiam dość nietematyczne zdjęcia. Niby post jest poważny i smutny, a jednak na zdjęciach jestem uśmiechnięty. Cóż, musicie mi to wybaczyć, po prostu robię często masę retricowych selfie, a najlepsze wstawiam do postów, żeby było na czym zawiesić oko, kiedy czytanie kogoś zmęczy. Well, jakby nie patrząc dzisiaj też zaszalałem dopasowaniem tematyki do załączonych obrazków. Nieważne, po prostu przywyknijcie.

Tylko nie liżcie monitorów.

13 komentarzy:

  1. Noe jeden by chcial zagrac w rakim "serialu "xd dzis twn jutro inny ;) glowa do gory ;* wierze w Ciebie ;) na pewno obejze twn odcinek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądry blog :3 nie lubie czytac teksty, ktore są pod publicznosc ale to takie nie jest, mowisz co myslisz , w dodatku madrze :) powodzenia :) i dalszych sukcesow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja kolezanka ma racje. Daj z siebie wiecej niz 100% Na wszystko trzeba sobie zapracowac. Pracuj staraj sie a zajdziesz dalrko. / http://ask.fm/lubiecie13

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę doczekać się odcinku. Trzymam kciuki XD

    OdpowiedzUsuń
  5. TRZYMA KCIUKI BARDZO FAJNY POST, CZEKAM NA WIĘCEJ :) http://topgala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Polizałam ^_^ przepraszam :]

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo krótszy niż pierwszy ale nadal fajny post :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym pisać, że bardzo fajny post itp, itd, ale to takie schematyczne...
    Nie lubię być schematyczna... :p
    Zacząłeś realizować marzenia - to dobrze ;) Z odpowiednią determinacją, można dotrzeć na sam szczyt ;)
    Życzę powodzenia i udanej kariery ;)
    Zajrzysz? Jeśli skomentujesz, będzie świetnie? ;)
    http://aravaena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe xD Obserwuję, z chęcią będę czytała twojego Bloga :) :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytalam jedno zdanie i zachwyciłam sie ! Życze powodzenia, a ten odcinek musze oglądnąc !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, ostatnie zdanie nie powaliło. ;-)
    Pozdrawiam, Alicja.
    OKIEM-BARWNEJ-POETKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. W jakim byłeś odcinku ? Chciałabym Cię tam zobaczyć :) Jesteś na prawde świetny w pisaniu. Inni niż wszyscy ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając link do swojego bloga, sprawiasz, że na niego nie wejdę.
Naprawdę potrafię znaleźć czyjegoś bloga, jeśli mi na tym zależy.
Ty tylko spraw, żeby mi zależało.