__________________________________________________________________________________

14 | 06.05.2015


Pytanie do Was: Jak z postami?

Nawet nie wiecie jak głupio mi jest pisać po tak zawstydzająco długiej dla mnie przerwie, acz nie będę się z niczego tłumaczył. Powodów było wiele, a każdy z nich był wystarczający, abym na tak długo rezygnował z prowadzenia bloga. Od teraz moje posty będziecie mogli oglądać co najwyżej raz w miesiącu. Niestety inaczej nie dam rady ze zdjęciami w dobrej jakości i cieszącej oko oprawie, chyba że nie przeszkadzają Wam posty, które jako dodatek obrazkowy będą zawierały codzienne zdjęcia, które robię telefonem, bo takich nigdy mi nie brakuje. Mam na myśli selfie, zdjęcia tego co jem, co robię czy gdzie jestem. Czekam na Wasze propozycje, a decyzję podejmę w następnym poście.


O czym tym razem?

Polityka. W tym, jak i w zeszłym roku byłem w moim mieście na spotkaniu z Januszem Korwin-Mikkem. Wrażenia? Założyciel partii KORWiN to naprawdę genialny, niezwykle inteligentny manipulant, umiejętnie nakłaniający buntownicze, młode pokolenie do swoich absurdów. W zeszłym roku byłem zachwycony sposobem w jaki mówił, byłem zauroczony argumentami, jakimi podpierał swoje poglądy. Co raz rzucał nawiązaniami do filozofii wielu uczonych z całego aktualnego i dawnego świata, podrzucał fragmenty wielu przeczytanych przez siebie książek i żonglował wieloma mądrze brzmiącymi słowami. Kąpał się w uwadze ludzi wokół. Byłem tym przerażony.


Uświadomiłem sobie, że tak bardzo pochłonął mnie jego tok słów, że niemal w nim utonąłem. Omalże powiedziałem, że to człowiek, na którego chciałbym głosować. Niewiele brakowało, abym uznał jego wizję Polski za idealną.

Jaka to Polska?

Kraj, który bankrutuje przez nagromadzone długi, których nie potrafi spłacić, ponieważ podatki drastycznie zmalały, a część nawet została zlikwidowana. Kraj, w którym każdy może kupić dowolny lek w dowolnej ilości, spożywać go według uznania i bez kontroli lekarskiej, świadomie lub nie zatruć się lub otumanić, dobrowolnie zabić czy nieodwracalnie skrzywdzić, bo przecież nikt nie będzie żałował idioty, który przedawkuje złe leki. Kraj, który uczyłby młodych chłopców zwierzęcej agresji, nakłaniający do rozwiązywania sporów siłą, co miałoby zmniejszyć liczbę przestępstw z użyciem siły, a według mnie wiodło ku epidemii agresji w rodzinie i na ulicach. Kraj, gdzie każdy mógłby posiadać broń, i choć służyć miałaby obronie własnej, to w fuzji z powyższym doprowadziłoby do wiadomych, idiotycznych skutków. Kraj, w którym nie ma zakazów "oczywistych", jak na przykład zakaz kąpieli w niektórych zbiornikach. Pan Janusz uznał, że nikt nie będzie płakał za człowiekiem, który utopi się, bo nie umie pływać. Jest to także kraj, w którym piętnuje się cudzoziemców, innoseksualnych i innowyznaniowych, gdzie zabrania się szczęścia ludziom, którzy nie są tacy jak większość i nie pasują pod stworzony schemat istot tolerowanych. Dalej - byłby to kraj odizolowany od Europy, zamknięty i autonomiczny. Zastanawia mnie jednak, ile czasu zajęłoby Prezydentowi Korwin-Mikkemu zerwanie wszystkich naklejek "sfinansowane ze środków Unii Europejskiej". Tylko dzięki tym środkom połowa szkół w Polsce posiada wyposażone pracownie, wiele szpitali ma sprzęt potrzebny do ratowania ludzkiego życia, co druga ze startujących firm nie splajtowała po miesiącu. Ponadto szkolnictwo, szpitalnictwo, szczepienie dzieci i długa lista innych rzeczy stałaby się kwestią wyboru rodziców, bo mamy być wolnymi ludźmi, a nie niewolnikami nakazów i zaleceń państwa.



Nie znam się na polityce, nie znam się na ekonomii, nie znam się na socjologii i psychologii tak, jakbym chciał, ale wiem co brzmi jak absurd, a za czym kryje się potencjał. Umiem wyobrazić sobie do czego Korwin-Mikke chce doprowadzić Polskę, ale nie jestem przekonany do metod, jakimi do tego dąży. Nie jestem przekonany, czy kraj, który chce stworzyć przetrwa wszystkie etapy zmian, jakie on chce urzeczywistnić.

Zmiany.

To zabawna rzecz, o którą trudno oskarżać konserwatywną prawicę. Wiem jednak, że zmiany mogą być progresywne lub regresywne. Mikke sądzi, że może dać nam poczucie wolności poprzez zerwanie niektórych zakazów. Ludzie to istoty społeczne, które od wielu tysięcy lat uczą się żyć moralnie i koegzystować ze sobą, tworzyć wspólny organizm. Tworzyliśmy wiele systemów prawnych, ale żaden nie obywał się bez zakazów i nakazów. Niektóre z nich są przesadzone, mogę to przyznać, ale niektóre są tak elementarne, że usunięcie lub zmienienie ich doprowadzi do ogromnej regresji moralności i systemu wartości u ludzi.

Zmniejszenie podatków w umiejętny sposób mogłoby faktycznie przyczynić się do rozwoju gospodarczego, to fakt, jednak po drogach chodzi już dość prymitywnie agresywnych ludzi, w domach zbyt wiele młodych ludzi zapada w śpiączkę lekową i umiera, zbyt wiele ludzi topi się w rzekach lub gubi się na szlakach, do których wejście powinno być zabronione, wystarczająco długo krzywdziło się tych, co urodzili się czarni, homoseksualni czy w rodzinie niechrześcijańskiej, a oderwanie się od Unii poważnie zaszkodzi niesamodzielnej już Polsce.

Myśl, zamiast się buntować.
Idź w przód, nie w tył.
Twórz, nie niszcz.

______________________________________________________________________
Bluza - House, spodnie - House, trampki - Fila, czapka - Cropp, słuchawki - AEG

> fanpage Patrycji, autorki zdjęć <

44 komentarze:

  1. Kiedy majnkraft kurwo JG <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pesymizm względem zmian wprowadzanych przez Korwina, który wypływa z niniejszego tekstu, jest moim zdaniem nieco przesadzony. Z prostej przyczyny - sam nie jestem zbytnim entuzjastom Korwina, ale w moim odczuciu potrzeba impulsu do dalszych zmian i nieważne, czy byłby to Korwin, czy Kowalski, ważne żeby ZACZĄĆ. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego przesadzony? Zmiany, które proponuje Korwin, są trochę z kosmosu, szczególnie w przypadku naszego państwa. Zresztą siedzi już tyle lat w polityce i póki co nic szczególnego nie osiągnął. Moim zdaniem na większą uwagę zasługuje Kukiz, który ostatnio zbiera coraz to większe poparcie. :)

      Usuń
  3. Daję Ci okejke za ten post. Uderzyles w samo sedno tego co zawsze myślałam o tym człowieku. Zmiany są super i bardzo by się przydały, ale wszystko z umiarem i rozsądkiem, sądzę, że cebulaczków nie można rzucać na głęboką wodę, bo im się wtedy w dupach przewraca. Także masz ode mnie 10/10 za to co napisałeś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post.
    Obserwuje, ponieważ blog przypadł mi do gustu, fajnie prowadzony
    +Interesujące foty :D
    http://dzielmysiezyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu wróciłeś :) Kolejny, cholernie dobry temat, więc nic dziwnego, że jak zobaczyłam nowy post w obserwowanych blogów to się ucieszyłam. Codzienne zdjęcia? Jedzenie? Wolę czekać na świetne posty i zdjęcia, chyba, że z tego jedzenia zrobisz jakiś kosmiczny post! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkowicie cię popieram :) Dobry post!

    OdpowiedzUsuń
  7. korwin, korwin, wszędzie korwin...nie popieram tego, że kobieta nie jest człowiekiem, jak powiedzial korwin i tyle wystarczy żebym go nie popierala. pogląd prawie jak u hitlera.
    Dominika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś w błędzie. Byłam na spotkaniu z Korwinem, podczas którego przedstawił nam, jak jego wypowiedzi kreuje telewizja. On wcale nic takiego nie powiedział. Zanim rozsiejesz dalej tę plotkę, radzę głębiej zapoznać się z tym tematem, nie tylko poprzez nagłówki gazet czy stron internetowych, tv, albo poprzez zdania wyjęte z kontekstu :) Sama miałam o nim złe wrażenie, bo tym się kierowałam. Ale od jakiegoś czasu oglądam wywiady z nim, rozmowy, sama w jednej uczestniczyłam i przyznam, że zaufałam Korwinowi na tyle, by bez wahania oddać jutro na niego swój głos :)

      Usuń
    2. Zakreślenie kratki z jego imieniem to chyba najgorsza rzecz jaką można zrobić z długopisem, nawet pomijając kwestię tego, co mówi o kobietach. To człowiek doszczętnie pomylony, nie powinno go być w polityce w ogóle, a już na pewno nie w polskiej polityce.

      Usuń
  8. Naprawdę ciekawy wpis, podoba mi się estetyka twoich postów. Mam małe pytanie czy problemem było by otrzymanie twojej opinii o naszej stronie www.blondynkitezgraja.pl ? Być może zainteresuje Cię też wpis, który dzisiaj wstawił Marek dotyczący naszego nowego projektu rysunkowego http://blondynkitezgraja.pl/bayonetta-level-88/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cholernie dobry temat. Niby wszędzie już można rzygać tym Korwinem ale to nie zmiania faktu, że teraz się o tym mówi.
    Też nie znam się na polityce i szczerze mówiąc, nie siedzę w tym co się dzieje ale jak usłyszałam jakie Korwin ma pogląd np. na temat kobiet czy tego jak powinna wyglądać Polska.. To zamarłam i gdybym chciała iść głosować, to nie postawiłabym krzyżyka przy jego nazwisku. Tak jak napisała Lilibe Blog - poglądy jak u Hitlera.
    Co do postów to zdjęcia z telefonu nie przeszkadzają przy tak dobrej treści ;)
    Oby jak najwięcej tych postów, bo piszesz cholernie dobrze i tak się fajnie czyta, jak niewiele blogów ^^
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne tematy poruszasz, zajebiście piszesz, ale ogarnij się w końcu z reklamowanie pod innymi postami. Wiesz, jakie to wkurwiające?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zatkało mnie. Na szczęscie nie mam tych 18 lat i nie ciąży na mnie obowiązek głosowania. Co sądzę o Korwinie? No cóż może i dobrze by było z tymi podatkami, ale czy z lekami i innymi bzdurami? Z tym się nie zgodzę! Ludzie by powariowali bo np. z nadmiaru agresji przez zwolnienie z pracy ktoś zabiłby szefa... A co z pedofilami, gwałcicielami...Korwin też jest za ? Bo skoro nie będzie zakazów...to każdy może gwałcić każdego. Nagle na nasz kraj wychodza tacy z więzienia i co wtedy? Skoro miała być legalna broń to równie dobrze ktoś mógłby podejść do pałacu prezydenckiego i zabić Korwina. Korwin wie co dobre, ale tylko dla młodzieży. Młodzi ludzie chcą go słuchać, bo tak naprawdę żyją jeszcze tym żeby były narkotyki ogólnodostępne...
    A tak naprawdę to te wybory są bezsensu! Niby z jednej strony Komorowski, który tak naprawdę przez ostatnie lata nic nie zrobił, a z drugiej Duda, którego ludzie się boją bo PIS bo możliwe, że ulice nagle nazywałyby się np. "Marii Kaczyńskiej' "Ofiar Smoleńska" itd... Więc tak naprawdę..na kogo głosować? Jak dokonać wyboru żeby było dobrze?
    Zapraszam do siebie: swiat-wedlug-pauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko wybrać dobrą drogę i ciężko zmienić wszystko.
    Bardzo trudno zaufać, ponieważ zbyt wiele było porażek i za bardzo naród się boi. Tylko dlaczego wszyscy są tacy uparci ? Moglibyśmy się uczyć od innych a nie być tą wiecznie narzekającą, gburowatą i nietolerancyjną Polską.

    Długa droga przed nami.

    http://life-passion-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz,świetne zdjęcia i bardzo ciekawie wypowiadasz się jak dla mnie na przeróżne tematy.
    Strasznie wyjątkowy jak dla mnie jest ten Twój blog,taki inny...

    Choć czytam go już trochę,to nigdy nie miałam okazji zostawić linka do swojego bloga,ale dzisiaj mam więc zapraszam do siebie :) http://obiektywnyszachmat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się czyta to co piszesz. Jak na swój młody wiek jesteś bardzo dojrzały i widzisz rzeczy, których może inni specjalnie nie dostrzegają, otwierasz oczy na sprawy, które zależą od nas i dziękuję Ci za to. Obserwuje i czekam na więcej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem Ci coś, patrzyłam sobie tak na Twoje zdjęcia i od razu uruchomiło się we mnie wrażenie: młodociany guru, który gada pierdoły. Trochę jednak wgryzłam się w twoje notki i widać, że nie jesteś głupi i nie starasz się być kolejnym kominkiem, jak wielu młodych blogerów płci męskiej. A Twoja diagnoza Korwina to sama prawda. To jest straszliwy populista, który szerzy demagogię jakiej nie powstydziłby się znany dyktator z wąsem w kwadrat.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje zostałaś/eś nominowany do LBA - więcej informacji tu - http://dzielmysiezyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie cała polityka to jakiś kosmos,nie chcę w to głębiej wnikać.Co kto na kogo nagadał,a co kto zrobił...Ogólnie świetnie piszesz.Szkoda,że posty co miesiąć,ale coż.Prawdziwy czytelnik zaczeka :)

    Pozdrawiam


    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. post jak zwykle bardzo udany i przemyślany! Ahahah miło że wyładniałam :) pozdrawiam nevves

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze nie czytałam tekstu ale tylko oglądałam zdjęcia i są genialne :)
    Obserwuje

    http://raspberrypaulinaanddawid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dość że przystojny to jeszcze Super Blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomyślałam wejdę, zobaczę co się święci, zobaczyłam słowo "polityka" i nazwisko Korwin-Mikke. Pierwsza myśl? Kolejny ślepy fanatyk, skrajny nacjonalista, którego poglądy przechodzą już w szowinizm, a tu miłe zaskoczenie, trzeźwe podejście do sprawy. Zerknęłam na starsze wpisy, przekonałeś mnie, zostaję na dłużej.
    Co do częstotliwości postów - nie ma co na siłę zapychać bloga selfie czy innymi tego typu rzeczami, napisać raz, a dobrze.

    http://dziennikwariata.blogspot.com/2015/05/wariacki-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  22. dobra nazwa :) co do wyborów ja jestem za Komorowskim, ale tegoroczne kampanie to jedno wielkie wariactwo Korwin wypromował tylko swoje nazwisko bo kampania leży w gruzach, mówię to jako marketingowiec, chciał żeby zapamiętać jego nazwisko i odhaczyć na karcie wyborczej nic więcej

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś bardzo przystojny :) Idealnie pasujesz na modela :D Trzymaj tak dalej ;)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja- GEISHA! Serdecznie zapraszam  
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/geisha.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że i takie i takie posty powinny znaleźć się na blogu. Te ze zdjęciami robionymi telefonem urozmaiciłyby całość. Raz na jakiś czas może warto byłoby dodać wpis z takimi ;)
    Co do polityki, to jest to dość drażliwy temat i z reguły wywołuje morze dyskusji. Każdy kandydat jest swego rodzaju gwoździem do trumny dla Polski i moim zdaniem idąc na wybory prezydenckie wybiera się "mniejsze zło"

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia w dobrej jakości są bardzo ważne na blogu (moim zdaniem), chyba, że Twój telefon także nie robi najgorszych to czemu nie? :)
    A polityka? - temat idealny przed wyborami :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Skomentuję to tak, Korwin dobrze mówi, ale potrzeba kilkunastu lat aby odbudować Nas Naród, skoro wiesz, że nie umiesz pływać po co idziesz i skaczesz ? Ręki do ognia nie włożysz bo wiesz, że sie oparzysz :) Jak to mawia JKM "Chcącemu nie dzieję się krzywda" Cenię go wali prosto z mostu, media manipulują antysystemowcami bo dużo osób siedzi w tym szambie, wycinanie słów z podtekstu ? A co do prowadzenia wojny Korwin nie chce wojen, ale żebyśmy byli gotowi na taką ewentualność ! UE ? Skąd wiesz, że połowa przedsiębiorstw to są te z UE ? Podaj mi szpital, który dostał coś z UE ? Ile przedsiębiorstw upadło przez Unijne absurdy ! Wiedz jedno czasy dotowania Polski przez UE się kończą, później MY będziemy musieli płacić i to grubo ! Wracając do wojny polecam Ci przeczytać mój wpis odnośnie patriotyzmu http://anondoskonaly.blog.pl/2015/05/09/patriotyzm-xxi-wieku/ bo widzę jesteś młodszy i jak reszta modnisi "karmiona miękkim chujem". Podatki mamy wysokie i to jest złe, przez podatki upadają przedsiębiorstwa, ludzie mniej zarabiają, wolisz żeby dalej czerwona hołota sprzedała do reszty Polskę ? wybacz ale ja tego nie kupuję.

    Poproszę listę szpitali, dzięki którym szpitalnictwo poprawiło się.
    Lista firm, która nie splajtowała bo dostała dotacje z UE.

    Jak podajesz informację, podaj źródło.

    Precz z Komuną !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zbyt leniwy, żeby udowadniać cokolwiek zwolennikowi Korwina. Po prostu miej swoją rację.

      Firmy te są małe i prywatne i tak liczne, że zabraknie ci palców, każdy szpital ma już coś, co otrzymał rzekomo ze środków unijnych, a źródeł do niczego podawał nie będę, bo to wpis na blogu, a nie artykuł prasowy.

      Usuń
    2. Czyli brak argumentów :) Jestem z JKM, ale podkreślam ALE nie we wszystkich jego postulatach, popieram Pawła Kukiza więc wybacz, skoro już podajesz dane miej jakieś dane, źródło. Rzetelność. Oddałbyś życie za ojczyznę ? Kurwa nie sądzę ! Nie jestem korwinistą, ale gościu od 40 lat nie zmienia poglądów ma cały czas te same poglądy. Patrząc na Ciebie, łyknąłeś poglądy Korwina i nagle zmieniłeś zdanie, świadczy o Tobie. Zmieniasz poglądy, nie chodzi o kwestie dorastania do czyiś poglądów. Próbujesz dopasować się do innych, miej swoje zdanie, a nie je co chwile zmieniasz.

      Usuń
    3. Jasne, że nie oddałbym życia za ojczyznę. Nie jestem patriotą. A poglądy zmieniam, jeśli ktoś przekona mnie, że moje są złe. Czy Korwin moje zmienił? Nie. Napisałem to tylko w dramatyczny sposób.

      Będzie mi miło, jeśli więcej się tu nie pojawisz.

      Usuń
    4. Bo ktoś wjechał na ambicje ? Nadal czekam na przypisy odnoszące się do Twoich wyssanych z palca kłamstw.

      Usuń
    5. Których nie dostaniesz. Żegnam.

      Usuń
    6. Czyli piszesz bzudry. http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/622033,firmy_dotowane_przez_ue_bankrutuja_nie_wiadomo_jaka_jest_skala_nieprawidlowosci.html jest odwrotnie artykuł sprzed 3 lat, ale treściwy, nie ma nic za darmo, chcesz coś założyć to bez pomocy Państwa więc hmmm Twój argument odpada. To nie jest dramatyczny sposób krytyki Korwina.

      Usuń
    7. Gratki, specjalnie dla mnie szukasz dowód na trafność swoich argumentów, a chyba nawet nie widzisz tego, jak bardzo nie obchodzi mnie Twoja opinia. To nie jest forum dyskusyjne, tylko mój blog, nie muszę nikomu tłumaczyć się z treści, które tu zawieram.

      Pod każdym postem, kiedy ktoś się ze mną nie zgadza to zaznaczam, że nie musi jeśli nie chce, bo nie zamierzam nikogo do niczego przekonywać, bo zwyczajnie mi się nie chce.

      Usuń
    8. Kurwica mnie trafia kiedy jakiś gimbus leci w chuja i bawi się w reżim mediów zapraszam poczytaj Cebulaku http://anondoskonaly.blog.pl/2015/05/11/media-po-polsku-czyli-rezim-i-komuna/

      Usuń
    9. Nitk cię tu nie trzyma, przeciwnie wręcz, czekam aż zostawisz mojego bloga w spokoju i pójdziesz pisać do siebie swoje shit-posty.

      Usuń
    10. Anon Doskonały - próbujesz mądrze mówić, ale średnio Ci to wychodzi w momencie kiedy non stop rzucasz bluzgami i obrażasz swojego rozmówcę. Jest to żenujące, ale staje się jasne, biorąc pod uwagę Twoje dzikie uwielbienie Korwina. ;) Koza nie ma żadnego obowiązku się tłumaczyć z tego co pisze. Chłopak ma swoje zdanie, Ty swoje i raczej tego się trzymaj. A także nie chcę Cię martwić, ale to raczej przeważnie te tak zwane gimbusy ślinią się słuchając bzdur opowiadanych przez Korwina.
      O, a wracając do finansowania przez UE. Ja mogę podać przykład, bo nie muszę go szukać. W mojej szkole średniej, do której uczęszczałam całe laboratorium zostało sfinansowane ze środków które dostała szkoła od Unii. Tak samo jak sala informatyczna, na każdym sprzęcie była nalepka świadcząca o tym fakcie. ;)

      Usuń
  27. Zawsze, jak wchodzę na Twój blog czekam na jakiś szczery, mocny tekst. I co znajduję? Odpowiedzi na moje pytania. Właśnie to u Ciebie uwielbiam, tą oryginalność i odwagę. Piszesz, co myślisz. Mimo, że może w każdej chwili przyjść fala hejtów, to mimo wszystko wyrażasz ostro swoją opinię. I tak trzymaj, bo dzięki temu jesteś jedyny w swoim rodzaju, na swój sposób oryginalny.

    Ps. mogę wiedzieć, z jakiego jesteś miasta? Z chęcią pokombinowałabym trochę przy zdjęciach, bardzo chętnie mogłabym stworzyć trochę zdjęć z Tobą, jeśli byłbyś zainteresowany :)

    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post :-) Bardzo mądre i dojrzałe słowa. Świetny jest Twój blog bo piszesz o tym co myślisz, szczerze a nie żeby komuś się to podobało. Masz swoje zdanie, swoje poglądy i nie boisz się ich przedstawiać przez co świetnie się czyta Twojego bloga :-)

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo rzadko napotykam się na blogerów tego typu płci męskiej. Fajnie, że się tym zająłeś, bo idzie ci całkiem dobrze. Lubię takie blogi gdzie porusza się wiele tematów. Z przyjemnością zaobserwuję :D

    Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej!:) Zapraszam Cię na GGCzat, gdzie miło i fajnie spędzisz czas. To proste! Dodaj ten numer gg:37841898 do kontaktów i w treści wiadomości wpisz "/join" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej!:) Zapraszam Cię na GGCzat, gdzie miło i fajnie spędzisz czas. To proste! Dodaj ten numer gg:37841898 do kontaktów i w treści wiadomości wpisz "/join" :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając link do swojego bloga, sprawiasz, że na niego nie wejdę.
Naprawdę potrafię znaleźć czyjegoś bloga, jeśli mi na tym zależy.
Ty tylko spraw, żeby mi zależało.